RSS Feed

Αυτο ειμαι

Κωνσταντίνα Γ., 19, Λιβαδειά, Φοιτήτρια

«Δεν ξέρω πώς να αρχίσω. Σκεπτόμενη όλα όσα έχουν περάσει από την ήμερα που συνειδητοποίησα τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις, απλά χάνομαι. Πολλές σκέψεις και πολλές σκηνές περνάνε από το μυαλό μου. Το συνειδητοποίησα στα 15 μου περίπου. Βέβαια, όπως κατάλαβα αργότερα, πάντα το ήξερα. Πάντα όταν άκουγα για έναν λεσβιακό έρωτα κάτι ξυπνούσε μέσα μου. Δεν ήξερα τι, απλά υπήρχε και ποτέ το θέμα δε μου ήταν αδιάφορο. Ένιωθα ένα δέος, αλλά ποτέ δε μου είχε περάσει από το μυαλό ότι θα συνέβαινε σε μένα.

Πριν το λύκειο και εγώ, όπως όλες οι συμμαθήτριες μου, ασχολούμουν με αγόρια. Όχι τόσο γιατί το ήθελα, όσο γιατί ήθελα να δείχνω φυσιολογική μέσα στο πλήθος, καθώς θεωρούνταν πολύ περίεργο ένα κορίτσι να μην σκέφτεται (διαρκώς) τα αγόρια σ’ αυτή την ηλικία. Ωστόσο, όσο straight και αν προσπαθούσα να «είμαι», ο μεγάλος ενθουσιασμός ερχόταν μόλις γνώριζα μια καινούργια ελκυστική κοπέλα, μία νέα όμορφη καθηγήτρια. Όλο αυτό το τοποθετούσα στο φιλικό επίπεδο όμως. Δε θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο εξάλλου σύμφωνα με το τότε σκεπτικό μου, αφού μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη της επαρχίας, σε μια κλειστή κοινωνία, χωρίς ποτέ να έχω γνωρίσει ένα άτομο με διαφορετική, για τα κοινά πρότυπα, σεξουαλικότητα.

Και όταν στο λύκειο μια φίλη μου αποκάλυψε ότι ήθελε να πειραματιστεί και με άτομα του ίδιου φύλου, κάτι ξύπνησε μέσα μου και αποφάσισα ότι κι εγώ θα ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο. Και μιας και που και οι δύο είχαμε την ίδια ανάγκη, μετά από το πρώτο μας μεθύσι, φιληθήκαμε. Την επόμενη μέρα, απλά ήταν το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν. Όχι, την συγκεκριμένη κοπέλα, δεν ήμουν ερωτευμένη, αλλά ένιωθα ότι κάτι καινούργιο είχε ξυπνήσει μέσα μου.

Από εκείνη την ήμερα πέρασα από πολλά στάδια, το πρώτο είναι να μισήσω και να σιχαθώ τον εαυτό μου, αφού αυτό που μου είχαν περάσει είναι ότι είναι κάτι βρόμικο και άρρωστο. Προσπάθησα φυσικά να το ξεπεράσω, αλλά τελικά ήταν μάταιο. Αυτό ήμουν και αυτό είμαι. Και έπρεπε να το αποδεχτώ εγώ η ίδια αρχικά πριν αρχίσω να το μοιράζομαι και με άλλους.

Τα coming out μου ακόμα και σήμερα δεν είναι πολύ εύκολα. Αν και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποια ακραία συμπεριφορά, πάντα όταν πρόκειται να το πω νιώθω ένα τεράστιο άγχος. Άγχος μήπως τελικά ο απέναντί μου δε με αποδεχτεί, το άγχος της απόρριψης. Ωστόσο έχω αποδεχτεί πλήρως αυτό που είμαι και δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου. Δυστυχώς δεν έχω φτάσει στο επίπεδο με το που γνωρίζω κάποιον και με ρωτάει αν έχω σχέση αυτό το διάστημα να του απαντάω «Ναι, έχω σχέση εδώ και ενάμιση χρόνο με μια κοπέλα», αλλά αυτός είναι ο στόχος μου!

Πλέον πολλά άτομα το ξέρουν από το φιλικό μου περιβάλλον και όσο παράξενο και αν φάνηκε σε μερικούς αρχικά, πλέον με έχουν αποδεχτεί πλήρως γι αυτό που είμαι και νιώθω πολύ περιφανή, γιατί τους έκανα να καταλάβουν ότι σημασία δεν έχει ποιον ερωτεύεσαι, αλλά τι πραγματικά είσαι.

Όσο για την οικογένεια μου, δεν το ξέρουν ακόμα. Θα ήθελα πολύ να ήξεραν κάτι τόσο σημαντικό για μένα, αλλά θεωρώ ότι δεν είναι ακόμα έτοιμοι να το αντιμετωπίσουν. Ίσως και να τους έχει περάσει από το μυαλό αλλά κανείς δεν έχει θίξει το θέμα. Μόνο μία θεία μου το ξέρει, η οποία με έχει στηρίξει αρκετά από τότε που το έμαθε. Πρόσφατα, κιόλας, με πληροφόρησε ότι είχε μία κουβέντα με τη μητέρα μου, η οποία της είπε ότι αν κάποια από της κόρες της ήταν λεσβία, δε θα μπορούσε να την απομακρύνει από κοντά της, θα την αγκάλιαζε σε κάθε περίπτωση, θα την πείραζε μεν, αλλά θα ήταν κοντά της. Αυτό με ανακούφισε όσο δε φαντάζεστε! Πλέον ξέρω ότι ένα σημαντικό άτομο για μένα, θα είναι δίπλα μου σε αυτή μου την επιλογή και ελπίζω και για όλους τους υπόλοιπους! «

Σχολιάστε

