RSS Feed

ΔΥΟ COMING OUTS ΣΕ ΕΝΑ!

Τόλης, 19
                    Μου ζητήθηκε να γραψω το coming out μου… Πολύ ευχαρίστως! Απάντησα…. Μετά σκέφτηκα… Για ποιο από τα δύο coming outs μου να γράψω? Το πρώτο (πριν 4μιση χρόνια) ήταν σαν λεσβία… Το δεύτερο (πριν 4μιση μήνες) ήταν σαν trans αγόρι!!! Αλλά γιατί να πρέπει να διαλλέξω???? Θα σας πω και για τα δύο!
                   Όλα ξεκίνησαν πριν 4μιση χρόνια. Όταν γνώρισα τον (μέχρι και σήμερα, και παντοτινό ελπίζω!) σύντροφό μου! Ήμουν ένα κορίτσι που πήγαινε πρώτη λυκείου… Αυτός, ήταν ένα κορίτσι που πήγαινε δευτέρα λυκείου! Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε τύχει ποτέ να μου αρέσει κάποιο κορίτσι ερωτικα (ή μπορεί και να μου είχε αρέσει και να μην το καταλάβαινα!). Συνήθως ήμουν αγοροκόριτσο με έντοντη επαναστατικότητα και φεμινιστικιές ιδέες και ΜΙΣΟΣ για τα πλεονεκτήματα των αντρών, και την αυτονόητη και υποχρεωτική δουλεία των γυναικών! Ήμουν μεγαλωμένος σε οικογένεια με το κλασικό στερεότυπο ότι η μαμά είναι δούλα και κυρά, και ο μπαμπάς άρχοντας και βασιλιάς που διατάζει, γαμάει και δέρνει!
                   Γνώρισα λοιπόν το σύντροφό μου, ως κορίτσι, τον ερωτεύτηκα, μ ερωτεύτηκε, ερωτευτήκαμε, τα φτιάξαμε! Πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο, είμασταν μαζί πάρα πολλές ώρες. Και του λέω «αγάπη μου εγώ δεν αντέχω να κρύβομαι! Δεν μπορώ να είμαστε μαζί στις τουαλέτες για τσιγάρο και να μην μπορώ να σου δώσω ένα φιλί! Σε πειράζει να το πω ότι είμαστε ζευγάρι?» «Όχι αγάπη μου, κι εγώ το ίδιο!» Μου απάντησε! Έτσι λοιπόν άρχισα να το λέω σε έναν έναν όλους μου τους συμμαθητές! Δε χρειάστηκε και πολλής χρόνος για να το μάθει όλο το σχολείο εξάλλου! Περίμενα και εγώ και ο σύντροφός μου να δούμε τρελές αντιδράσεις! Ρατσισμό, κοροιδευτικά σχόλια, κλπ! Στην πραγματικότητα όμως δεν έτυχε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ να ακούσω ή να δω κάτι τέτοιο!!! Αισθανθήκαμε πάρα πολύ τυχεροί γι αυτό! Ήταν ένα ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ coming out!!! Τώρα πια το ξανασκέφτομαι, και καταλήγω στο ότι έφταιγε που ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ! δε χρειάστηκε να μας υποψιαστούν, να μας «παρακολουθούν», να πετάξουν υποννοούμενο, κλπ. Απλά το είπαμε στη μάπα τους, οπότε δεν έμεινε και τίποτα παραπάνω να μας πουν αυτοί!!!! Το είπα και στον αδερφό μου! Ο οποίος το δέχτηκε απίστευτα εύκολα και με στήριξε! Και στη μαμά μου, η οποία έβαλε τα κλάματα και με απείλησε ότι θα με πάει σε ψυχολόγο, θα μου αλλάξει σχολείο και θα μετακομίσουμε!!! Εν τέλει τίποτα από αυτά δεν έγινε, απλά ποτέ ξανά δεν συζητήσαμε για τα ερωτικά μου, σαν να είναι κάτι που δεν υπάρχει! Μόνο πού και πού μου πετάει ακόμα «Όταν θα κάνεις κι εσύ οικογένεια και παιδιά με τον άντρα σου, να προσέχεις αυτό κι αυτό…..» κι εγώ απλά την κοιτάω χωρίς να πω τίποτα γιατί το μόνο που αρμόζει εκείνη τη στιγμή είναι να την πυροβολήσω, και δε θέλω! Όσο για τον πατέρα μου, είναι ένας τύπος που μπορεί να μην έχει ξυρισμένο κεφάλι και να μην είναι ντούκι, αλλά από απόψεις είναι κάτι σαν τη χρυσή αυγή! Οπότε με τον πατέρα μου απλά δε συζήτησα ποτέ για τα ερωτικά μου, γιατί θα καταλήγαμε εγώ στο χώμα κι αυτός στη φυλακή!
                        Για τα επόμενα 2 χρόνια η σχέση μου με το σύντροφό μου κυλούσε όμορφα με εμάς ως λεσβίες! Ως που ο σύντροφός μου άρχισε να μου μιλάει συνέχεια για το ότι νιώθει αγόρι, και ότι σκέφτεται να πάρει ορμόνες τεστοστερόνης και να κάνει κάποιες εγχειρήσεις κλπ. Εγώ φυσικά τον δέχτηκα σαν αγόρι και δεν είχα κανένα πρόβλημα! Για μένα ήταν ο άνθρωπος που αγαπάω, και όχι «η κοπέλα μου»! Οπότε και αγόρι να ήταν, για μένα δεν άλλαζε απολύτως τίποτα στα συναισθήματά μου! Έτσι λοιπόν έζησα και το coming out του συντρόφου μου ως αγόρι! Μπορεί κανείς να πει πως εκείνη την περίοδο είμασταν ένα str8 ζευγάρι!!!! χαχαχαχα….
                        Αργότερα άρχισα να νιώθω κι εγώ αλλιώς… Πέρασα μία περίεργη φάση… Απέκτησα και κάποιες εμπειρίες στη ζωή μου που με άλλαξαν σαν άτομο ούτως ή άλλως, και δεν ξέρω εν τέλει τι συνετέλεσε και τι όχι, αλλά άρχισα κι εγώ να νιώθω αγόρι! Εκεί ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα ότι οι φίλοι μου δεν με δέχονται γι αυτό που ήμουν…. Ήταν η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που ένιωωσα πως άτομα που παλιά με συμπαθούσαν, απομακρύνονται, επειδή δυσκολεύονται να αρχίσουν να μου μιλάνε στο αρσενικό! Με κορόιδευαν… Μου έλεγαν ότι κάνω ό,τι κάνει και ο σύντροφός μου! Ότι τον αντιγράφω… Ότι δεν το νιώθω στ αλήθεια!!! Μου ζήταγαν επιχειρήματα! «Γιατί νιώθεις αγόρι??? Από πού κι ως πού??? Εσύ ήσουν γκομενάρα κάποτε!» Μου ερχόταν να τους σπάσω τα μούτρα!!! Θύμωνα τόσο πολύ που νόμιζα ότι θα σκάσω!!! Δεν το περίμενα….
                        Ναι, διαφέρω από τα περισσότερα trans άτομα… Εγώ δεν ένιωθα αγόρι από τα 5 μου, αλλά από τα 19 μου! Πειράζει??? Μήπως υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο όριο επιλογής φύλου και δεν το ξερω? Και γιατί δέχεσαι ως αγόρι το σύντροφό μου και τους άλλος 3 trans φίλους μας,  κι εμένα όχι? Επειδή με γνώρισες ως κορίτσι?? Αυτά τα ερωτήματα με έτρωγαν και με βασάνιζαν… Με είχε πειράξει τόσο πολύ… Και ακόμα με πειράζει!!!
                       Το coming out μου σαν αγόρι ήταν το μόνο coming out στο οποίο ένιωσα ρατσισμό… Ένιωσα πως με κοροιδεύουν, δε με σέβονται, δεν με πιστεύουν! Έπρεπε να ΑΠΟΔΕΙΞΩ ότι είμαι αγόρι! Πόσο τρελό… Μα και μόνο που σου το λέω, ότι νιώθω έτσι, δεν σου είναι αρκετό?? Μήπως σου λέω ψέματα για κάποιο λόγο? Μα τι όφελος θα είχα? Μήπως θέλω να ζω σαν trans, με ΟΛΕΣ τις δυσκολίες που κουβαλάει κάτι τέτοιο, ενώ δεν το νιωθω στ αλήθεια??? Ποιο λόγο μπορεί να έχω…? Είναι τόσο μα ΤΟΣΟ βολικό να είσαι το φύλο που γεννήθηκες! Γιατί να θέλω να δυσκολέψω τη ζωή μου?! Δεν το καταλαβαίνω γιατί δεν με πιστεύουν….
                       Ευτυχώς με τον καιρό, ο στενός μου κύκλος και σιγά σιγά όλο και περισσότεροι, άρχισαν να με φωνάζουν Τόλη και όχι Ανατολή! Άρχισαν να μου μιλάνε στο αρσενικό και να κάνουν προσπάθεια να με δεχτούν! Όταν έκοψα τα μαλλιά μου κοντά, ήταν ακόμη ευκολότερο! Χαζομάρα μεν (το κοντό μαλλί δηλαδή με κάνει περισσότερο αγόρι…??), αλλά τι να κάνουμε έτσι έχει συνηθίσει ο εγκέφαλός μας, να βλέπει κοντό και να σκέφτεται αγόρι… Να βλέπει μακρύ και να σκέφτεται κορίτσι!
Σήμερα λοιπόν θα έλεγε κανείς ότι ειμαι ένα gay trans αγόρι, που τα έχω με ένα επίσης gay trans αγόρι!!! χαχαχα! για κάποιους ακούγεται μπερδεμένο, για μένα είναι πολύ απλό…! 🙂
                        Κλείνοντας θα ήθελα να πω σε όλους τους LGBTQ νέους (και γέρους!) να μην φοβάστε αυτό που είστε, και να μην υποκρίνεστε για κανέναν γιατί δεν αξίζει!!! Και να στείλω ένα μεγάλο γεμάτο αγάπη, φιλί, στο σύντροφό μου!!!!
One response »

  1. Stay you…Stay true…& stay together!

    Απάντηση

Σχολιάστε

