RSS Feed

ηξερα

ΕΓΩ,
ΑΝΘΡΩΠΟΣ,
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ,
3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012,
ΩΡΑ 4 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ,

ΉΞΕΡΑ.
Αυτό δεν είναι κάτι μικρούτσικο που να αχνοφαίνεται. Κάνει ΜΠΑΜ όπως
και να το κάνουμε. Είναι σαν ένα φως. Πολύς κόσμος το βλέπει σαν κάτι
σκοτεινό. Ένα σκοτάδι που αλλάζει το ποιος είσαι και σε κάνει ένα
τέρας. Ένα ανώμαλο λάθος της κοινωνίας που σκοπό έχει μόνο κακό. ΛΑΘΟΣ
φίλοι/ες μου! Είναι φως. Πολύ ΦΩΣ όμως. Είναι αγάπη, είναι φιλία,
είναι έρωτας, είναι συναίσθημα, είναι ζωή, είναι ζεστασιά, είναι
ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΧΕΙΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΦΟΥΝ ΤΗ ΓΚΡΙΖΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΝΕΟΥΣ
ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ! Δεν είναι κάτι που αξίζει φόβο. Είναι κάτι που χρειάζεται
γιορτή. Εορτασμό εαυτού. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Ξεκινάει
σαν ένα απλό και κοινωνικά απλοποιημένο τίποτα και καταλήγει ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Πλέον, είναι ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΉΞΕΡΑ.
Ήταν πολύ σίγουρο. Εντάξει, κακά τα ψέματα, όλοι/ες περνάμε φάσεις
άρνησης, αυταπάρνησεις και στερεοτυπικού «κλισέ» ΌΧΙ. Ήμουν στο
νηπιαγωγείο ακόμα όταν, αντί να μου αρέσει το άλλο φύλο -λες και ήξερα
από φύλα τοτε-, μου άρεσε το δικό μου. Αργότερα στη ζωή μου θα
κατηγορούσα τον εαυτό μου, θα προσευχόμουν, θα κατέστρωνα σχέδια να το
καταπνίξω και θα τα έριχνα στη Ροζαλίντα. Ανοησίες… Παραήταν
εγωιστικό εκ μέρους μου να αναζητήσω φταίχτη. Και γιατί να το κάνω
άλλωστε?

ΉΞΕΡΑ.
Δε χρειαζόταν να φταίει κάποιος.
Θα ρωτούσατε ποτέ ποιός φταίει που βρήκατε 1000 ευρώ στο πεζοδρόμιο
στη μέση του πουθενά? Όχι, φυσικά!
Θα ρωτούσατε ποιός φταίει που η σοκολάτα είναι τόσο γλυκιά? Όχι, φυσικά!
Θα ρωτούσατε γιατί μετά από ατύχημα σας δώρισαν αίμα? ΌΧΙ, ΦΥΣΙΚΑ!
Η σεξουαλικότητα, ο ερωτισμός και η εξατομικευμένη ταυτότητά μας είναι
αναπόσπαστο κομμάτι της ΦΥΣΗΣ, του ΚΟΣΜΟΥ, του ΓΑΛΑΞΙΑ και του
ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. ΠΟΤΕ μην αφήσετε κάποιον να σας πείσει ότι δεν ανήκετε εδώ
πάνω. Και ποτέ μη κατηγορήσετε οποιοδήποτε Θεό για τον κάθε
καλοπληρωμένο παπάρα εδώ πάνω που το παίζει φιλάνθρωπος ρατσιστής. Ή
φιλεύσπλαχνος δολοφόνος. Πολλοί συνδυασμοί ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ. ΤΟΝ
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΘΕΟ. ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΕΙΝΗ ΥΠΕΡΟΥΡΑΝΙΑ ΠΗΓΗ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΣΕ
ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΘΑ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ!

ΉΞΕΡΑ.
Νομίζω τα ενδιαφέροντά μου δεν επέτρεπαν και κάτι λιγότερο στην
αντίληψη των γύρω μου. Ρούχα, τέχνες, γράμματα, παιχνίδια και
«πολύχρωμες» πινελιές καθημερινότητας. Παραήταν όμορφη η παιδική μου
ηλικία για να κρατήσει. Τη πρώτη μου ρατσιστική λεξούλα την άκουσα σε
ηλικία 9 ετών. Έλεος, ακόμα Digimon έβλεπα, πού να ήξερα ότι είχα
πάρει ταμπέλα;
Με κυνήγησαν…
Με χτύπησαν…
Με έφτυσαν…
Με άλλαξαν…
Με έπεισαν ότι είμαι ένα τίποτα…
Μου έδειξαν ότι δεν αξίζω…
Με έκαναν να νιώσω σίχαμα…
Ένα σκουπίδι…
Δεν ήθελα ποτέ να κάνω κάτι κακό στον εαυτό μου, αλλά πολλές φορές
πέρασε φευγαλέα στο μυαλό μου η ιδέα να ξεφύγω με κάθε κόστος και
θυσία…
Ήμουν 9!
Τότε σκεφτόμουν πόσο άρρωστο ήταν αυτό το πράγμα μέσα μου. Πολλά
χρόνια αργότερα θα συνειδητοποιούσα ότι εγώ δεν είχα την αρρώστια αλλά
οι άλλοι. Και ούτε καν αυτοί. Κάτι άρρωστο ενυπήρχε στη κοινωνία. ΜΙΑ
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟ ΕΚΡΥΒΕ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ
ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΕΒΛΕΠΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΕΙ
ΝΑ ΜΕ ΜΙΣΟΥΝ, ΕΝΩ ΔΕ ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΟΓΟ. Δε μετανιώνω που τους έβγαλα ασπροπρόσωπους… Τους
λυπάμαι…

ΉΞΕΡΑ.
Και ήταν καιρός να μάθουν και οι άλλοι. Τουλάχιστον κάποιοι. Δεν έχω
την ανάγκη να το διατυμπανίσω στο σύμπαν. Δεν ενδιαφέρεται αρκετά για
το κρεβάτι μου. Αλλά οι δικοί μου άνθρωποι έπρεπε να γνωρίσουν και
αυτό το κομμάτι μου. Ο πρώτος άνθρωπος που το έμαθε κατέληξε ΕΡΩΤΑΣ
της ζωής μου. Ο δεύτερος και ο τρίτος καλύτεροί μου ΦΙΛΟΙ. Όλοι οι
υπόλοιποι με ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ με κάθε τρόπο που ήξεραν και μπορούσαν.
Παράπονο δεν έχω. Κοιτάω τα αστέρια και στέλνω εκεί ψηλά μία απέραντη
ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ για κάθε άνθρωπο  μου με αγαπάει. Ειλικρινά!

ΉΞΕΡΑ.
Η οικογένεια ήξερε; Υποπτεύονται μωρέ και θα υποπτεύονται για πολύ
καιρό ακόμα… ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΙΟ
ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΖΟΥΝ. Ποτέ μου δε σκόπευα να πληγώσω
κάποιον και ούτε και θέλω να χάσω κάποιο δικό μου άτομο. Γι’αυτό,
λοιπόν, κάνω τη συνειδητή επιλογή να μιλήσω σε μέλη της οικογένειάς
μου που μπορούν να το διαχειριστούν. Η μαμά κλάσσικά… Δεν ήταν
εύκολο! Για 6 μήνες κάναμε την ίδια συζήτηση άσκοπα. Δεν με πίστευε.
Ένα κομμάτι της ακόμα το αρνείται. Το σέβομαι. Είναι εγωιστικό εκ
μέρους μας να ζητάμε απευθείας αποδοχή. Αντικειμενικά, όταν το
βροντοφωνάζουμε κι εμείς έτσι απότομα, τους ρίχνουμε από τα σύννεφα σε
μία άβυσσο περισυλλογής. Από την άλλη, ΠΑΡΑΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΡΑΜΜΕΝΗ ΓΙΑ
ΕΚΕΙΝΗΝ. Οπότε περιμένω… Ο χρόνος είναι ο καλύτερος βοηθός…
Ισχύει!

ΉΞΕΡΑ.
Και τώρα ξέρετε κι εσείς. Έχω πολλά ερωτήματα ακόμα. Έχετε κι εσείς.
Είναι νωρίς. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΦΩΣ. ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΦΩΣ. ΚΙ ΕΧΕΤΕ
ΜΕΛΛΟΝ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΒΗΣΤΕΙ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΑΣ. Είναι ένα ακόμα είδος αγάπης κι αυτό. Αγαπάμε τους
φίλους μας. Αγαπάμε την οικογένειά μας. Αγαπάμε τη δουλειά μας.
Αγαπάμε τις σχέσεις μας. Αν δεν αγαπήσουμε τον εαυτό μας πρώτα, όμως,
πού πάμε; Πώς να αγαπήσει κάποιος άλλος κάτι που εμείς οι ίδιοι
κρίναμε ανάξιο αγάπης; Γι’αυτό, λοιπόν, η σχέση με τον εαυτό μας είναι
η σημαντικότερη από όλες τις υπόλοιπες.
ΚΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΙ
ΕΜΕΙΣ… That’s just fabulous!

xoxo,
Τhe boy with the red kink…

Σχολιάστε

