RSS Feed

Μερες χαρας απο το coming out μου

Αντώνης 18, μαθητής στην Αθήνα
                Από μικρο παιδι είχα την αίσθηση ότι ήμουν διαφορετικός από τα υπόλοιπα αγόρια, όταν ήμουν περίπου 10 χρόνων. Ποτέ δεν ένιωσα έλξη για το αντίθετο φύλο, μόνο με το ίδιο. Όταν πήγαινα δημοτικό είχα συχνά απορίες για τον αντρικό έρωτα πως γίνεται, αλλά δεν μίλαγα πότε για αυτό, ούτε ήξερα τι πραγματικά ήμουν. Στην Α΄γυμνασιου ένιωσα για πρώτη μου φορά έλξη για το ίδιο φύλο, λίγο αργότερα στην ίδια τάξη έχασα τον πατέρα μου, το αποδέχτηκα αλλά με πόνεσε πολύ γιατί τον αγαπούσα. Το καλοκαίρι εκείνο ερωτευτηκα χωρίς να το θέλω, τον ξάδερφο μου. Ένιωσα την εντονότερη σωματική και συναισθηματική έλξη σε όλη μου την Ζωή. Με τον ξάδερφο μου (ειναι 2ος) πηγαίνουμε μαζί σχολειό εδω και 4 χρόνια. Στην ίδια τάξη, τμήμα πολλές φορές και στο ίδιο θρανίο.
                  Εκείνη την εποχή επειδή είχα χάσει τον πατέρα μου και δεν ειμουν καλά με υποστήριζε ψυχολογικά με τον δικό του τρόπο.  Έτσι όταν ένιωσα για πρώτη φορα έλξη για ένα αγόρι τον ξάδερφο μου έπεσε η γη κάτω από τα πόδια μου, δεν ηξερα τι ήμουν, αναρωτιόμουν γιατί να γίνει αυτό σε μένα, ήθελα να αλλάξω να είμαι κανονικός. Σιγά σιγά μετά απο πολύ σκέψη και με την βοήθεια του H/Y αφού έψαχνα πληροφορίες για αυτο το θέμα αποδέχτηκα τον εαυτό μου. Άρχιζα να αισθανόμουν καλά με μένα και την διαφορετικότητα μου. Καθώς πέρναγε ο καιρός ήθελα κάπου να το πω, να το αποκαλύψω σε κάποιον για να το βγάλω από μέσα μου, δεν μπορούσα να το κρατώ κρυφό. Μετα από 2 χρόνια στην 3 γυμνάσιου ο έρωτας για τον ξάδερφό μου έγινε εντονότερος από ποτέ, παραδοδηκα σε αυτόν και ήμουν εκτός έλεγχου. Έκανα ότι ήθελε τον είχα σαν βασιλιά αλλα ποτέ δεν με εκμεταλλεύτηκε. Μια μέρα παρασύρθηκα και τον αγκάλιασα με ολο μου το παθός. Τον χάιδευα στον ώμο μέσα στην τάξη μπροστά στους καθηγητές και τα παιδιά, εκείνος δεν μου έλεγε τίποτα, δεν του άρεσε αυτό που έκανα, αλλά δεν ήθελε να με πληγώσει. Τα παιδιά είχαν καταλάβει τι είμαι και οι καθηγητές με συμπαθούσαν πολυ και δεν μιλαγαν, μονο η θεολόγος και υπεύθυνη της τάξης μου ειπε οτι τον αγαπάω πολύ είχε καταλάβει ότι είμαι διαφορετικός,
                   Για να μην λέω πολλά μετα απο λιγο καιρο κατάφερα και τον ξεπέρασα και σκεφτόμουν να του πω τι πραγματικά ήμουν, Αλλα φοβόμουν μήπως δεν με αποδεχτεί και με κοροϊδέψει έτσι δεν το εκανα. Δεν ήθελα να τον χάσω από φιλο, δεν ήθελα να χάσω την αγάπη και το σεβασμό του. Κάποια μέρα πήρα το θάρρος και του το είπα με σκυμμένο το κεφάλι και με πολύ φόβο του είπα οτι με ανάβουν τα αγόρια οτι είμαι γκέι. εκείνος έμεινε άφωνος δεν μίλαγε, τελικά δεν ειχε καταλάβει από τις αγκαλιές και τα χάδια που έκανα σε αυτόν λίγους μηνες πριν. μετα απο 2 λεπτά περίπου μίλησε και μου είπε «μεγια σου με χαρά σου» «εγω δεν ειμαι ρατσιστής σε κανέναν» μετά από αυτό στάθηκα στα πόδια μου χάρηκα πολυ που με αποδεχτηκε. Μου είπε επίσης «αν σου αρέσει μην προσπαθήσεις να αλλάξεις» ετσι ήταν ο πρώτος που εμαθε για μενα ο πρώτος που με αποδέχτηκε και με στήριξε.
                     Ακόμα τον αγαπάω (φιλικά) ακόμα με στηρίζει με συμβουλεύει. Μιλάω άνετα απέναντι του, του ανοίγομαι για τα ερωτικά μου με ποιον έχω σχέση τι κάνω. εχει γνωρίσει και το αγόρι μου 🙂 το όποιο ειναι η 2 μου σχέση και τον αγαπάω πολύ. Τώρα πάω 2 Λυκείου και πριν λιγο καιρό το εμαθε και ο αδερφός μου. Ήταν μια μερα που ειδε κατι περίεργες ιστοσελίδες ανεβασμένες στο facebook έτσι μου μιλησε μου με ρώτησε αν βλέπω ερωτικά βίντεο του απάντησα ναι μου ειπε με ποιο φύλο και του απαντάω με άντρες. Του εξήγησα ότι μου αρέσει πολύ ο αντρικός έρωτας και τα βίντεο που βλέπω, εκείνος μου είπε αν θέλω να δοκιμάσω με γυναίκα αλλα εγώ δεν ήθελα, ένιωθα πολύ καταπεσμένος για να κάνω αυτό. το δέχτηκε και στήριξε την επιλογή μου. Ο αδερφός μου ειναι 30 χρόνων και πολύ σημαντικός για την Ζωή μου ηταν ο 3 που έμαθε για μένα και το αποδέχτηκε και εκείνος και η γυναίκα του. Μετά το έμαθε η μητερα μου χωρίς να της το πω εγω αλλά διαβάζοντας το ημερολόγιο μου. εκείνη με μισησε με έβρισε με πίεσε με ξευτέλισε, με έδιωξε από το σπίτι, κοιμήθηκα στον αδερφό μου. ετσι αναγκαστικά να της πω οτι ήταν κατι προσωρινό και δεν θα ξαναγίνει. δεν σκοπεύω να τις πω την αλήθεια όπως είπε και ο αδερφός μου είναι ανίκανη μητέρα δεν πρόκειται ποτέ να το αποδεχτεί. όταν θελω να βγω με το αγόρι μου τις λέω οτι πάω στον ξάδερφο μου και με καλύπτει αφού τον ειδοποιήσω. αυτή ήταν η ιστορία του coming out μου ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ!!!
Όλα αυτά τα χρόνια μέσα μου νιώθω γκέι άντρας, όταν κάνω έρωτα με το συνομήλικο αγόρι μου αισθάνομαι οτι κάνω αυτό που πραγματικά μου αρέσει, αισθάνομαι ικανοποιημένος ερωτικά και συναισθηματικά, αισθάνομαι gay!!!!!
2 responses »

  1. Αντώνη είμαι περήφανη για εσένα γιατί κάθε μέρα κανείς ένα βήμα:) Σ’ευχαριστώ για όλα<3 Κλειώ

    Απάντηση

Σχολιάστε

