Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ

Αντώνης 18, αθηνα

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας άλλη μια ιστορία από την ζωή μου. αφορά κυρίως τον τρόπο που εκφράζομαι και την αποδοχή απο τον περίγυρο μου. Ο τρόπος που εκφράζω αυτά που νιώθω σχετίζεται με το ντύσιμό μου. Μια φορά είχα καλέσει σπίτι μου τον ξάδερφό μου που ξέρει για μένα (εχω γραψει το coming out) φορούσα ένα γαλάζιο μαγιό που όσο να ναι δεν θα το φόραγε και ο πιο straight. ειναι από τα αγαπημένα μου αυτό. Όταν ήρθε σπίτι μου με ειδε με αυτό και δεν είπε τίποτα δεν με σχολίασε. τον φετινό Αύγουστο άλλαξα το straight louk στυλ μου και άρχισα να ντύνομαι όχι με γυναικεία αλλά έτσι όπως πραγματικά αισθανόμουν, θα μπορουσα να το πω μοδατα. φόρεσα κάτι βραχιόλια ενα ροζ που γράφει Μύκονος και αλλά ένα σε μπλε χρώμα. αγόρασα για πρώτη μου φορά μια φούξια-ροζ μπλούζα αντρικά που μου αρεσε πολυ και γενικα άλλαξα το στυλ μου γιατί δεν αισθανόμουν άνετα και ευχαριστημένος με αυτό διοτι καταπιεζόμουν. φόρεσα επισης μια καρδία στο λαιμό μου κάτι που μου είχε πάρει το αγόρι μου για να τον θυμάμαι συνέχεια οπου και αν είμαι. αυτο που με χαροποίησε πολύ ειναι η αποδοχή απο τον ξάδερφο και τον αδερφό μου που με είδανε με το νεο μου στυλ και δεν μου είπαν απολύτως τίποτα πχ οτι φοράω κάτι που δεν θα φόραγε ενας straight κ.α. ένιωσα πολύ χαρούμενος όταν αποδέχτηκαν και το καινούργιο μου στυλ χωρις να το σχολιάσουν η να μου πουνε κατι. με αυτο κατάλαβα οτι αν ο αλλος που έχεις δίπλα σου είτε ειναι συγγενής είτε φίλος και σε αγαπάει πραγματικά η τουλάχιστον νοιάζεται για σένα και δεν θέλει να σε στεναχωρεί θα σε αποδεχτεί όσες αλλαγές και αν κανεις 🙂 ειναι πολυ όμορφο να ντυνεται κάποιος όπως του αρέσει χωρίς να επηρεάζεται απο την κοινωνία. προς το τέλος του καλοκαιριού λοιπον πήγα στο σπιτι του ξαδερφου μου. λιγο πριν βγουμε βολτα τον ειδα να φοράει μια κολόνια και τον ρώτησα πως αναγνωρίζει την γυναικεία απο την αντρικια γιατί εχω δεν ξερω. στο τέλος αυτης της συζητήσεις μου ειπε επίσης οτι «ο καθένας φοραει την κολόνια που του ταιριάζει δεν μετράει αν ειναι γυναικεια η αντρικια» εκείνη την στιγμή ένιωσα πολύ όμορφα θαυμάζοντας την ανοιχτόμυαλα που μπορεί να εχει ενας straight έφηβος άντρας. αυτο το περιστατικό ηθελα να μοιραστώ μαζι σας 🙂
ειμαι πολυ χαρούμενος με την νεα μου αλλαγή γιατι πλέον ειναι αυτη που ηθελα να εχω, και απο την στιγμή που αποδέχτηκε ο ίδιος την αλλαγή μου δεν με ενδιαφέρει τι θα πουν τα ομοφοβικα παιδιά στο σχολείο μου και την κοινωνία. και όλο αυτό το έκανα επειδή έτσι πραγματικά αισθανόμουν

Σχολιάστε