RSS Feed

my story

Νικ.,24Athens
Να’μαι κι εγώ…. Ας πω κι εγώ σαν παιδί τη δική μου ιστορία…! Γενικά ήμουν από παιδί με μία σταθερή κλίση προς το ωραίο φύλο…Πάντα κοιτούσα κοριτσάκια με έναν ενθουσιασμό,μα δεν συνειδητοποιούσα την αλήθεια…Παρά το γεγονός πως στα 8 μου έκανα μία φάση με ένα κοριτσάκι της ηλικίας μου,συνέχισα τη ζωή μου ως καραstr8 του κερ@τά που λένε….Εκανα σχέσεις με αγόρια και γενικότερα ήμουν στη φάση του «ααααντρεεεες!!!!». Ετσι μεγάλωσα λόγω της γιαγιάς μου η οποία έχει υπερβολικά πολύ οπισθοδρομικές αντιλήψεις… Μεγάλωσα με έναν άνθρωπο που με έκανε να πιστεύω μέχρι τα 16 μου πως οι γκέι είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί στην κοινωνία… Μου είχε τυπωθεί στο μυαλό πως τους γκέι πρέπει να τους βαράμε για να έρθουν στον ίσιο δρόμο και ν’αλλάξουν μυαλά.. Ποτέ δεν το έκανα γιατί απλά δεν είχα πραγματικό λόγο… Κάτι δεν μου πήγαινε καλά,κυρίως από τα 15 μου και μετά…Ζούσα όμως πάντα με την πεποίθηση πως εγώ θέλω μόνο αγοράκια και τίποτ’άλλο…
Και ήρθε η στιγμή..Που ένα καλοκαίρι είχα κανονίσει για καφέ μ’ένα φίλο μου και μου είπε να συναντηθούμε σε ένα μαγαζί..Μετά από λίγο μου είπε πως θα αργήσει κι εγώ έπιασα κουβέντα με την ταμία της καφετέριας.Μιλούσαμε κανένα μισάωρο. Πολύ ευχάριστος άνθρωπος και ήθελα να τον ξαναδω.. Συγκράτησα τ’όνομά της… Χ…
Ηθελα να την ξαναδώ! μου έκανε εντύπωση αυτή η κοπέλα! Και αποφάσισα πως εκείνη την κοπέλα θα τη γνώριζα όπως και δήποτε! Περνούσα συχνά από το μαγαζί μαζί με το αγόρι μου,πηγαίναμε συχνά εκεί για καφέ ή στην καφετέρια απέναντι…Απλά για να τη βλέπω,να της λέω ένα γεια και τίποτ’άλλο… Ξεκινήσαμε με την Χ. και κάναμε παρέα σιγά σιγά… Καθόμασταν ώρες ατελείωτες και συζητούσαμε…Είχα ενθουσιαστεί! Εβλεπα την ομορφιά της ,τον τρόπο της,τα λόγια της και με ενέπνεαν! Ξεκίνησα να γράφω..Και κάθε τι που της έγραφα,της το έδειχνα… Της άρεσε πολύ ο τρόπος που γράφω και μου ζητούσε κι άλλα… Περιττό να σς πω ότι πλέον το αγόρι μου δεν με ενδιέφερε καθόλου,δεν ήθελα να με αγγίζει τίποτα και κανείς.. Απλώς ήθελα να περνάω χρόνο μαζί της…
Αποφάσισα να χωρίσω με το αγόρι μου μετά από 6 μήνες σχέσης…Γιατί είχα αρχίσει να συνειδητοποιώ την αλήθεια που μου λέγαν όλοι… «Δεν είναι απλή συμπάθεια όλο αυτό..είσαι ερωτευμένη και δεν το παραδέχεσαι. Δεν είναι απλά ενθουσιασμός που βρήκες έναν εύλογο άνθρωπο να συζητάτε,να γελάτε και να περνάτε καλά..» Φαινόταν πολύ….Την γνώριζα 9 μήνες τότε και δεν είχα συνειδητοποιήσει τίποτα..Δεν άφηνα τον εαυτό μου να συνειδητοποιήσει τίποτα. Αρνούμουν πως ΕΓΩ θα γίνω σαν αυτούς εκεί τους ανώμαλους…. Τα λόγια της γιαγιάς μου ήταν αυτά..Οχι τα δικά μου… Είχα σβήσει από την μνήμη μου την μικρή Καλλιόπη,τότε,στα 8..Διέγραφα κάθε στιγμή και λεπτό πως όταν περνούσε ένα ζευγάρι κοιτούσα πάντα πρώτα την κοπέλα και μετά το αγόρι για ξεκάρφωμα… Ξεκίνησα να παλεύω με μένα,να προσπαθώ να αποδεχτώ πως τόσα χρόνια κρύβομαι από τον εαυτό μου…Ηταν πολύ δύσκολο…Δεν ένιωθα αληθινή και το κατάλαβα τότε… Σιγά σιγά άρχισα να μιλάω με φίλους και με βοήθησαν να συνειδητοποιήσω πως ναι,αυτό που νιώθω για την Χ. δεν ήταν απλή συμπάθεια….
Κι έρχονται τα Χριστούγεννα,όπου στο ξεκάρφωτο η Χ. μου ανακοινώνει πως είναι bi… Οτι είχε σχέση με μια κοπέλα απ’τη δουλειά,αλλά χωρίσανε…Και ξεκίνησα να αναρωτιέμαι γιατί μου το είπε..Είναι κάτι τελέιως προσωπικό,σκέφτηκα…Δεν μοιράζεσαι τέτοια πράγματα με άλλους… Ακόμα μέσα μου πάλευα…Ελεγα πως δεν είναι δυνατόν..Δεν ήξερα τίποτα απολύτως για αυτόν τον χώρο…Ακουγα για ένα S-cape και νόμιζα τα Escape στο Ιλιον,και απορούσα αν έχει club εκεί μέσα!!! Παρόλα αυτά,συνέχισα να κάνω παρέα με την Χ. και να προσπαθώ να την τραβήξω κοντά μου,αλλά δεν ήξερα..Δεν είχα τον τρόπο.. Ο μόνος τρόπος ήταν από τα κείμενά μου και από κάποια μηνύματα στο κινητό..Ισως και μια πιο ζεστή αγκαλιά που και που… Και μέχρι εκεί…Δεν τολμούσα τίποτα άλλο… μου μιλούσε και την κοίταζα στα μάτια,στα χείλη… Την έβγαζα κρυφά φωτογραφίες…
Μέχρι που κάποια στιγμή μου ανακοινώνει πως αποφάσισε να παραιτηθεί και πως δεν θα βρισκόμαστε τόσο συχνά…. Τι θα έκανα??Οταν είχε ρεπό αργόσβηνα… Αν δήλωνε και παραίτηση κάθε πότε θα την έβλεπα? Οχι…Δεν θα άντεχα να μείνω πάνω από 3 μέρες μακρυά της…. Και είχε αρχίσει να καταλαβαίνει πως δεν την έβλεπα φιλικά…. Μα άργησα να το δείξω..Αν είχα μια ευκαιρία,ήταν τότε,τα Χριστούγεννα… Δεν άντεχα… Φαινόταν από χιλιόμετρα πως ήμουν ερωτευμένη..Τα μάτια μου φώναζαν τ’όνομά της… Τελικά της το είπα….»Είμαι ερωτευμένη μαζί σου…» Μα εκείνη…Δεν ήταν… Αν ήταν,είχα αργήσει να πάρω το τρένο..Ηταν πλεόν αλλού… Της εξήγησα,είδε όλη την αλλαγή και ήταν η αιτία που έκανα αυτή την αλλαγή και πλέον είμαι ξεκάθαρη με μένα…Με το είναι μου… Μα εκείνη πλέον…Τίποτα…
Αποφάσισε να φύγει τελείως απ’τη ζωη μου.. Διέγραψε facebook,e-mails,άλλαξε αριθμό..Τα πάντα… Το μόνο που ξέρω,κι αυτό το έμαθα τυχαία,είναι η οδός της και ο αριθμός… Τα θυμάμαι ακόμα…6 χρόνια μετά και τα θυμάμαι… Μα ποτέ δεν πέρασα…Ούτε απέξω…
Κάποιους μήνες μετά από την οριστική απομάκρυνση από την Χ.,γνώρισα μια κοπέλα,ενθουσιάστηκα,νόμισα πως ήμουν ερωτευμένη… Και ανακοίνωσα στη μητέρα μου την αλήθεια… Το δέχτηκε… Της εξήγησα πως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να συνεχίσω με γυναίκες,με άντρες ή και με τα δύο… Πλέον έχει συνειδητοποιήσει πως το μεγαλύτερό μου κομμάτι είναι άρρηκτα δεμένο με εκείνες όμως….Το δέχτηκε σαν κάτι φυσιολογικό,το οποίο και είναι…Στην τελική,όπως μου είπε «ο καθένας στο κρεβάτι του κάνει ότι θέλει..Και με σκύλο να θες να πηγαίνεις,ειναι δικό σου θέμα..Αρκεί να είσαι καλά..»
Πλέον,μετά από τόσα χρόνια…Το ξέρουν οι γονείς μου και τα ξαδέρφια μου.. Με τον πατέρα μου ομολογώ ότι είχα ένα φόβο,γιατί όσο open mind και αν φαίνεται,δεν είναι τόσο…Πλέον γνωρίζει και αυτός και το πήρε (λιγότερο βέβαια) χαλαρά σαν τη μητέρα μου…
Ο έρωτας…Είναι τυφλός… Το έμαθα κι εγώ….Με κάποιες δυσκολίες,αλλά το έμαθα και πλέον χαίρομαι που δεν παλεύω με μένα…που δεν ντρέπομαι εμένα..Και που ξέρω εμένα…. 🙂
Ευχαριστώ για την προσοχή σας!! :))
Σχολιάστε

