RSS Feed

coming out story

X. 18, Αμερική, Φοιτήτρια

Αφού διαβάσα αρκετές ιστορίες αποφάσισα να πω κι εγώ τη δική μου. Χρόνια ολόκληρα αναρωτιόμουν γιατί δεν ένιωθα κι εγώ αυτό που ένιωθαν τα υπόλοιπα κορίτσια για αγόρια. Γιατί δεν έτρεχα από πίσω τους. Η στρεβλωμένη λογική μου με έπεισε ότι είμουν καλύτερη από αυτό. Ότι αυτά ήταν μικρότητες και τίποτε άλλο. Φυσικά όσο μεγάλωνα τόσο και συνειδητοποιούσα ότι τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Έφτασα να μισώ τον εαυτό μου, να αποτραβιέμαι από τους γύρω μου και ιδιαίτερα από τους γονείς μου. Θεωρώ όμως τον εαυτό μου υπερβολικά τυχερό. Τυχερή γιατί γεννήθηκα σε μια οικογένεια που από μικρή μου έδωσε την ανεξαρτησία μου. Μπορεί να πιέστηκα υπερβολικά από την μητέρα μου σε θέματα ένδυσης (δηλώνω περήφανα αγοροκόριτσο) με άφησαν όμως από μικρή ανεξάρτητη και με ώθησαν να αναπτύξω τις δικές μου απόψεις και μια ανεξάρτητη σκέψη. Έτσι λοιπόν, και κατά ένα περίεργο τρόπο, αντί να βυθιστώ στην κατάθληψη μου άρχισα να ψάχνω, και σιγά σιγά βρήκα την αλήθεια. Ότι δηλάδη δεν υπήρχε τίποτα περίεργο ή ανώμαλο στην όλη υπόθεση. Συνέχισα όμως να είμαι τρομοκράτημενη στην ιδέα ότι εγώ είμουν κάτι τέτοιο. Η πρώτη φορά που πραγματικά ερωτεύτικα ήταν στα 17 μου (υπήρχαν και άλλα προηγουμένως αλλά δεν είχαν την ίδια σημασία ή τον ίδιο αντίκτυπο). Ήταν από το σχολείο και μία τάξη μικρότερη. Αρχίσαμε και κάναμε παρέα και πραγματικά δεν μπορούσα να σταματήσω να την βλέπω. Την ίδια εποχή ήρθε και η εσωτερική μου γαλήνη. Δεν μπορούσε κάτι τόσο όμορφο να μην είναι αληθινό. Έτσι άρχισα να το λέω σε κάποιους φίλους. Δεν ξέρω αν είμουν απλά τυχερή ή αν επέλεξα σωστά αλλά τα λίγα άτομα που το είπα ήταν φοβερά υποστηρικτικά. Πότε βέβαια δεν μιλούσαν ανοιχτά για το θέμα αλλά μου είχαν δηλώσει κατηγοριματικά ότι με δέχονταν απόλυτα. Μία από αυτούς με προδωσε εν τέλει και με κατέδωσε στο σχολείο μου αλλά δεν έχει σημασία καθώς το συμβάν δεν είχε καμία επίπτωση. Οι γονείς μου δεν το πήραν όπως θα ήθελα. Έπεσε πού κλάμα. Η μάνα μου αρνήθηκε να το συζητήσει και ο πατέρας μου μου είπε τα συνηθισμένα του στυλ πολύ μικρή για να ξέρεις και τα λοιπά. Αν και με στηρίξαν απόλυτα σε όλες τις επιλογές μου το μόνο που έκαναν είναι να μου πουν ότι πάντα θα με αγαπάνε αλλά δεν μπορούν να το αποδεχτούνε και πως ίσως θα ήταν καλό να δω έναν ψυχίατρο. Και δεν ξαναμίλησαν για αυτό από τότε. Με τον ψυχίατρο συμφώνησα για να κατευνάσω τα πνεύματα. Έχω να πω ότι δεν με βοήθησε καθόλου γιατί και ο άνθρωπος συμφωνησε ότι δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Η χρονιά αυτή ήταν πολύ ενδιαφέρουσα. Όχι μόνο έκανα coming out καθώς ετοιμαζόμουν για πανεπιστήμια αλλά ήταν η πιο χαρούμενη και δυστηχισμένη. Από τη μία άρχισα να ενημερώνομαι πιο πολύ και να ενδιαφέρομαι για το κίνημα, για δικαιώματα από την άλλη η σιωπηλή στάση των γονιών μου και ο ερωτάς μου για την καλύτερη μου φίλη, αυτό είχε γίνει, με έπνιγαν. Πήρα όμως μία απόφαση για τον εαυτό μου. Ότι θα ζήσω τη ζωή μου ελεύθερη. Όπως μου αξίζει. Πήγα στο pride της πόλης μου εκείνον τον Ιούνιο και σήκωσα με περηφάνια την σημαία. Έβαλα το κεφάλι κάτω και διάβασα για πανελλήνιες, για αγγλία και για αμερική ταυτοχρόνως. Αυτή τη στιγμή γράφω αυτές της λέξεις από το lgbt κέντρο του αμερικανικού πανεπιστημίου μου όπου σπουδάζω με υποτροφία. Εδώ είμαι ανοιχτά λεσβία και για πρώτη φορά είμαι πραγματικά ευτυχισμένη. Δεν της το είπα ποτέ ότι την αγαπώ και ούτε ξαναμίλησα με τους γονείς μου για το θέμα αλλά δεν πειράζει. Γνωρίζω τι έχω θυσιάσει και ελπίζω μια μέρα να επιστρέψω στην χώρα μου και να πολεμήσω για τα δικαιώματα μου εκεί. Προς το παρόν ζω στην ελευθερία που μου αξίζει σπουδάζοντας (μεταξύ άλλων) και lgbt σπουδές.

Ελπίζω να βρω το κουράγιο και τη δύναμη να είμαι και τελείως out στην ελλάδα.  Οι σκέψεις μου είναι πάντα με την κοινότητα και ποτέ δεν ξεχνάω πόσο τυχερή στάθηκα.

Σχολιάστε

