RSS Feed

My gay story

E.N 18

     Αποφάσισα να σας πως και εγώ την ιστορία διαβάζοντας το blog.Αυτό που θα σας διηγηθώ εγώ είναι η ζωή μου ως gay που περνά ένα μήνυμα που όλοι πρέπει να ακολουθήσουμε.
Μεγάλωσα με δύο γονείς εντελώς διαφορετικής αντιμετώπισης προς του γκέι,η μητέρα μου θα γινόταν φίλη μαζί τους και ο πατέρας μου ευχαρίστως θα τους σκότωνε. Εγώ κατάλαβα ότι ήμουν γκέι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Πάντα μου άρεσαν οι αρρενωποί άντρες και λάτρευα τις δυναμικές γυναίκες που έβλεπα σε αμερικάνικες σειρές.
Είχα καταλάβει από τότε πως το να είσαι γκέι δεν είναι απόλυτα αποδεκτό και για αυτό το έκρυψα…έπειτα πέρασαν λίγα χρόνια έγινα 13 χρονών άρχισε να μου αρέσει ένα κορίτσι, πέσανε κάποια φιλιά μόνο αυτό δεν μπορούσα να νιώσω κάτι παρά πάνω μόνο απέχθεια ήθελα να αγγίζω ένα αγόρι.
     Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα μπαίνουμε στο γυμνάσιο…εδώ θέλω να σας προσθέσω ότι πήγα σχολείο σε μία μικρή πόλη και για κάποιους μπορεί να φαίνεται υπερβολικά απίστευτο αλλά μόλις άρχισα να κάνω παρέα με παιδιά τους έλεγα με περηφάνια και καμάρι «ναι είμαι gay» ποτέ δεν το αρνήθηκα, ποτέ δεν κρύφτηκα, ήταν τρία χρόνια που πολέμησα όχι μόνο με τον εαυτό μου που φοβόταν την καθημερινότητα μαζί με ρατσιστές και ομοφοβικούς αλλά και με την κοινωνία.
Έμαθα από την καλή και την ανάποδη τι θα πει να είσαι γκέι στην Ελλάδα χλευάστηκα,έφταναν μέρες που έκλαιγα από την ψυχολογική πίεση,που δεν ήξερα για τι ζω που ήθελα να αυτοκτονήσω που δεν ήθελα να πάω σχολείο. Οι γονείς μου δεν μάθανε ποτέ τίποτα, μόνο η μητέρα μου που με έβλεπε δακρυσμένο καταλάβαινε ότι κάτι δεν πάει καλά.
Αλλά αντιστάθηκα πήγα σχολείο απάνταγα στις βρισιές, συνέχισα να είμαι απο το καλύτερους μαθητές και να νικάω πάντα στους σχολικούς διαγωνισμούς. Σαν γκέι έχω πιο female στάση δεν λέω ότι είμαι αυτό το βλακώδες πράγμα που αναπαράγουν τα κανάλια που χαίρεται και πηδάει με το παραμικρό. Απλά αγαπώ την μόδα φροντίζω τον εαυτό μου και σε μία σχέση προτιμώ ο σύντροφος μου να έχει τον ρόλο του άντρα. Ίσως αν ήμουν το αντίθετο ένας κρυφό-γκέι να είχα αποφύγει αυτή την κριτική. Αλλά όλα έχουν το τίμημα τους.
     Ήταν τρία εφιαλτικά χρόνια όλοι αναρωτιόνταν  πως ένα τόσο αρρενωπό παιδί είναι γκέι και τέτοιες μαλακίες τέλος πάντων αφού έζησα αυτό τον εφιάλτη και νίκησα τους στενόμυαλους γιατί τους νίκησα μία μέρα αποφάσισα να μην ξανά δακρύζω έπρεπε να τους βλέπατε πως όλοι μέσα στην τάξη με βρίζανε περιμένοντας να θυμώσω να πω κάτι να βγω από τα ρούχα μου αλλά εγώ τίποτα βράχος τους χαμογέλα και προχωρούσα. Παραλίγο να φάω και ξύλο για αυτή μου την στάση αλλά γνώριζα ότι μπορώ να σταθώ χωρίς φόβο απέναντι τους.
     Ώσπου πήγα λύκειο…άλλαξα σχολείο ποτέ δεν είπα σε κανέναν τι είμαι βασικά οι περισσότεροι το είχαν καταλάβει αλλά κανείς ποτέ δεν είπε τίποτα μπροστά μου γιατί είχα την στάση και το ύψος να τους κατατροπώσω,είχαν δημιουργήσει πολλά gossip για εμένα αλλά δεν με πείραζε…απέκτησα πολύ αυτοπεποίθηση…ήμουν ήσυχη δύναμη…άρχισα να ψάχνομαι για αγόρια…όμως παρέμεινα να βλέπω glee,vampire diaries και να σκέφτομαι πως έπρεπε να μετακομίσω από την Ελλάδα για το εξωτερικό μετά το σχολείο μου κοβόταν η αναπνοή.
Τελικά πέρασα στις πανελλήνιες και εδώ είμαστε, είμαι πια φοιτητής, είμαι συνειδητοποιημένος, ξέρω τι θέλω, δεν βρίσκω αηδιαστικό δύο άντρες να κάνουν έρωτα μασάζ ή ότι άλλο προκύψει. Έχω αγόρ(πολύ όμορφο μάλιστα) και δεν φοβάμαι τον κόσμο γιατί κάθε μέρα φοράω το καλύτερο μου κουστούμι την αυτοπεποίθηση και την μοναδικότητα νιώθω ανώτερος από τα ρατσιστικά ηλίθια πλάσματα και κοιτάω μπροστά μετά τις σπουδές να φύγω για την Αμερική και να μείνω στην Νέα Υόρκη, όνειρο πολλών γκέι αλλά ευτυχώς για μένα εφικτό.
     Οι γονείς μου δεν ξέρουν τίποτα και ούτε χρειάζεται να μάθουν, ο πατέρας μου είναι σε πλήρη άγνοια όταν βρίζει γκέι στα φανάρια ή στον δρόμο εγώ κρυφογελάω δεν θέλω να του πω την αλήθεια δεν χρειάζεται να την ξέρει για την δική του υγεία και μόνο, η μητέρα μου έχει κάτι καταλάβει και καμιά φορά μου κλείνει το μάτι πονηρά και με ενθαρρύνει.
Και όλοι αυτοί που κάποτε με εκφόβιζαν στο σχολείο έχω να τους δω τέσσερα χρόνια ποιος να ξέρει τι γίνανε και ούτε με νοιάζει αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι εμείς μπορούμε να νικήσουμε κάθε στενό κλοιό που έχουμε δίπλα μας να προχωρήσουμε μπροστά να έχουμε δύναμη και η επιλογή μας να μας γεμίζει ολοκληρωτικά να νιώθουμε ανίκητοι.
Όλοι μαζί μπορούμε να νικήσουμε τους χρυσαυγίτες να βγούμε νικητές, σίγουρα κάποιος θα διαβάζει αυτή την ομολογία μου και θα έχει παρόμοια προβλήματα, ένα έχω να σου πω σήκω πήγαινε στο pride της πόλης σου σήκωσε ψηλά την σημαία μας πήγαινε σε gay μπαράκια και θα βρεις αγόρι η κορίτσι και θα αναπτύξεις ένα όμορφο κύκλο γκέι και λεσβίων φίλων.
Και θα είσαι ευτυχισμένος μην αφήσουμε losers να καταστρέψουν την ζωή σου,την ζωή μας, είναι τόσο ωραίο να κοιμάσαι με έναν άντρα στο κρεβάτι αγκαλιά και τόσο ωραίο να βλέπεις δύο γυναίκες να φιλιούνται και να χαμογελούν αξίζει να πολεμήσουμε για αυτό, να πολεμήσουμε.
Είμαστε λεγεώνα απλά έχουμε την τάση να κρυβόμαστε come on guys ας κάνουμε ένα coming out!
3 responses »

  1. Είσαι πραγματικά ένας ήρωας φίλε μ και εσύ και όλοι οι άλλοι που παλεύουμε καθημερινά με την ομοφοβία! Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και δυναμικά! Μην φοβάσαι τίποτα και μην αφήνεις να σε χαλάει η συμπεριφορά κάποιων αποβρασμάτων της κοινωνίας.. η ζωή είναι ωραία και αξίζει να τη ζήσουμε ακριβώς όπως γουστάρουμε! Και αν θέλεις ρίξε και μια ματιά στο κανάλι που έχω φτιάξει με σχετικά θέματα στο youtube.. thejimis34

    Απάντηση
  2. File m ise katapliktikos k pigi empneusis…ime 19 sta 20….eimai gay apo tote pou thimame ton eauto m….parola auta den exo kanei tipota…oute kan xadia i filia…eks etias auton p ipes…oti ksero pos tha m antimetopisoun…san na eimai arrostos….kaneis de kseri oti ime gay….oute enas…fovame n to po….stis 3 takseis tou likiou…agapousa ton simmathiti m ton alexandro..kathomastan st idio thranio…itan straight…i toulaxiston etsi fenotan…kouklos…isos ixe katalavi oti ime gay…me eperne agalia k kala filika…m filage st magoulo….ton epiana m tin akri t matiou m n kollaei t vlemma t pano m…m zitage n vgoume..ego epidi fovomoun…den tolmisa..den pira tin eukeria m mazi t….k tora p exo n ton do 2 xronia…liono makria t kathe defterolepto…akomi…»den exo vgei apo tin ntoulapa» opos len k oi filoi mas amerikanoi

    Απάντηση
  3. έχει περάσει 1,5 χρόνος αλλά τώρα πέτυχα αυτό το άρθρο.Βασικά μόλις το διάβασα μου φάνηκε ότι περιγράφω τον ευατό μου.ΝΑΙ,βλέπω glee και gossip girl και ΝΑΙ μου αρέσει η μόδα.Συνήθως αδιαφορώ για τα σχόλια των άλλων αλλά δεν έχω και πολύ αυτοπεποίθηση :/
    Βασικά θα ήθελα να κάνω μια σχέση αλλά που τέτοια τύχη.Θα ήθελα να μπορούσα να μιλήσω σε κάποιον :/

    Κ 13 χρονών

    Απάντηση

Σχολιάστε

