RSS Feed

Αυτοί έχουν το πρόβλημα

Σ. 23,Φοιτήτρια

Σκεφτόμουν καιρό αν έπρεπε να γράψω ή όχι.Δεν ξέρω τι με εμπόδιζε τόσο καιρό,ξέρω όμως τι αποτέλεσε αφορμή για να το κάνω τελικά. Ένα γεγονός καθαρής ομοφοβίας.
Η ιστορία μου είναι μεγάλη.Αυτό που θα πω μόνο είναι ότι σε κάποια φάση της ζωής μου αποφάσισα να πω στη μητέρα μου,ότι έχω αισθήματα για γυναίκες.Κλάματα και οδυρμοί η μαμά, της ζητάω και μου προτείνει και εκείνη να δω ψυχολόγο.Ήταν ώρα να αποδεχτώ κάποια πράματα για μένα,και να σταθώ στα πόδια μου,να αντιμετωπίσω τους δικούς μου και ότι αρνητική συμπεριφορά αντιμετώπιζα από εδώ και πέρα με την επιλογή του τρόπου ζωής μου.Και ομολογώ,ήμουν τόσο τυχερή, γιατί έπεσα σε έναν υπέροχο επαγγελματία, επιστήμονα ψυχολόγο , ο οποίος το μόνο πρόβλημα που έβρισκε με μένα ήταν η εξάρτηση που έχω με τη μητέρα μου.Από την πρώτη στιγμή δεν θεώρησε ότι η ομοφυλοφιλία ήταν πρόβλημα.Απολύτως δεκτικός με στηρίζει μέχρι και σήμερα.Αρχίζω,λοιπόν,να σηκώνω κεφάλι,να αποδέχομαι ποια είμαι,και να διεκδικώ από τον χώρο μου στο σπίτι,τα πράγματα μου(γιατί ούτε για αυτά δεν είχα λόγο,μου τα είχαν καταπατήσει όλα μητέρα και αδερφός)μέχρι και την προσωπική μου ζωή.
Και εδώ περνάμε στον ψυχολογικό πόλεμο που δέχτηκα από άγνωστο εντελώς άτομο.Μιας και στη μητέρα μου δεν άρεσε που άρχισα να σηκών κεφάλι,και να παίρνω τον «στραβό δρόμο»,αποφασίζει και κλείνει ραντεβού και με μια άλλη ψυχολόγο(τρόπος του λέγειν) για να πάρουμε μια «δεύτερη γνώμη».Δίνω την συγκατάθεση μου και εγώ και πάμε.Η κυρία(το όνομα της οποίας πολύ θα ήθελα να σας δώσω,μόνο και μόνο για να προστατευθείτε από εκείνη,αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό)δηλώνει διαισθητική ψυχολόγος(και καλά με το που μπαίνεις στο χώρο καταλαβαίνει το πρόβλημα σου,καταλαβαίνετε,είχε πέσει συνεννόηση με τη μάνα μου)η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε τα εξής:»δεν έχεις εσύ το πρόβλημα,είσαι μια πολύ θηλυκή κοπέλα και ερωτεύσιμη ,και δεν γίνεται να είσαι ομοφυλόφιλη,να πω ότι ζούσες στην Αγγλία,θα το αντιμετωπίζαμε αλλιώς τότε,αλλά ζεις σε μια κοινωνία,όπου δεν γίνεται να είσαι γκέυ,άμα συνεχίσεις έτσι,η μητέρα σου είναι που θα αρρωστήσει,θα την αρρωστήσεις,γι αυτό,έλα να κάνουμε κάτι υπνοθεραπείες και θα δεις που θα σου φύγει,έχω θεραπεύσει πολλούς γκέυ.»
Όταν βγήκα από εκεί,δεν ήμουν στεναχωρημένη και δεν είχα τύψεις για την μητέρα μου.Είχα τόσο θυμό μέσα μου,που για πρώτη φορά γύρισα στη μάνα μου και της είπα να με αφήσει στην ησυχία μου,δεν με βοηθά καθόλου και καλύτερα να με αφήσει να το περάσω μόνη μου όλο αυτό.Μετά από αυτό λούφαξε, φοβήθηκε ότι μου έκανε μεγαλύτερο κακό.Ακόμα μπαίνει βέβαια στο δωμάτιο μου ζητώντας να μάθει αν έκανα κάτι με αγόρι,και ρωτώντας με αν θα την ενημερώσω όταν το κάνω.Η απάντηση που παίρνει όμως την ρίχνει στα τάρταρα,αφού της λέω ξεκάθαρα πλέον ότι δεν αισθάνομαι τίποτα για άντρες και μου αρέσουν ακόμα γυναίκες,πράμα που την κάνει να μου λέει ότι δεν γίνεται αυτό,αφού είναι ανώμαλο.Νομίζω ότι δεν θα το αποδεχτεί ποτέ ,αλλά τουλάχιστον έπαψα να κρύβομαι και να αισθάνομαι τύψεις ότι καταστρέφω την μάνα μου.
Άσχημη αντιμετώπιση είχα και από τον αδερφό μου, ο οποίος διαβάζοντας κάποια άκρως προσωπικά μηνύματα που είχα στείλει με την πρώτη μου σχέση άρχισε να σκίζει τα ρούχα του φωνάζοντάς με λεσβία.Από τότε η γνώμη του για μένα δεν έχει αλλάξει,και μου το θυμίζει κατά καιρούς ρωτώντας με αν «συνεχίζω τα ίδια πουστριλίκια».
Και ο πατέρας μου?Στην πλήρη άγνοια.
Κατά τα άλλα ,ευτυχώς έχω τους φίλους μου,στους οποίους μίλησα πριν ένα χρόνο περίπου και οι οποίοι με στηρίζουν όλοι τους.Πραγματικά δεν ξέρω πως να τους ευχαριστήσω.
Αυτά βασικά από εμένα.Ο λόγος νομίζω που με έκανε να σας γράψω είναι για να σας πω να προσέχετε.Ακόμα και μερική αποκαλούμενοι ειδικοί μπορεί να είναι από τους πιο ομοφοβικούς ανθρώπους και κομπογιανίτες. Μην αφήσετε κανέναν και ποτέ να σας πει και να σας κάνει να πιστέψετε ότι κάτι λάθος πάει με εσάς.Αυτοί έχουν το πρόβλημα.

Καλά κουράγια σε όλους.Και ποτέ μην αμφιβάλετε για το ποιοι είστε!

7 responses »

  1. Καλημέρα!
    Μεγαλώνοντας θα δεις ότι δεν εξαρτάσαι και τόσο από αυτά τα άτομα.. αν είναι να σε κάνουν έτσι, καλύτερα μακριά τους..

    Απάντηση
  2. Μπορείς να κάνεις καταγγελία του «ειδικού» στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ψυχολόγων.
    Είσαι μια χαρά πάντως να ξέρεις. Δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα, οι άλλοι έχουν. Συνέχισε τη ζωή σου, χαμογέλα, αγάπα, Ζήσε. Όντως το να είσαι ομοφυλόφιλος/η στην Ελλάδα, δεν είναι εύκολο. Το να μην είμαστε ο Εαυτός μας όμως ακόμα πιο δύσκολο. Κάνε κουράγιο Σ. τα πράγματα θα φτιάξουν, όσο εσύ δυναμώνεις μέσα σου.

    Φιλικά
    Ben Provis

    Απάντηση
  3. Οι γονεις στην απελπισια τους ψαχνουν παντα τροπους να ριξουν το βαρος καπου αλλού σπανια κοιτανε το «προβλημα» τους καταματα για να το αντιμετωπισουν.Προσωπικά αντιμετωπίζω τα ιδια αλλά πολύ χειροτερα μεχρι σημερα με απειλες ειρωνείες οτι στο χερι μ ειναι να τα «φτιαξω ολα» και αλλες μ@λ@κιε$.Φροντισε να παιρνεις αποφάσεις μετα απο πολυ ώριμη σκεψη και να εισαι απόλυτη απεναντι τους,εγω αρχιζω και αποδεχομαι οτι οσο και να προσπαθω αυτοι οι ανθρωποι δεν πρόκειται να αλλάξουν,και κάπου’κει ξεκινω και σχεδιαζω το μελλον μου.
    Ειναι ολα θεμα χρονου αρκει να εχουμε την υπομονή,KEEP WALKING 🙂 !

    Απάντηση
  4. Με όλο το σεβασμό, για να βοηθήσεις και άλλους, οφείλεις να καταγγείλεις τη συγκεκριμένη «ειδικό.» Κατά τα άλλα, κουράγιο και υπομονή, εύχομαι ειλικρινά να καταφέρεις όσα επιθυμείς και αξίζεις.

    Απάντηση
  5. …θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου δώσεις τα στοιχεία του πρώτου ψυχολόγου;
    περνάω κι εγώ φάση.

    pangrigo7@gmail.com

    Απάντηση
  6. Ειπες για τους «ειδικους» και θυμηθηκα τα βιβλια για 2 μαθηματα στην Ιατριλη Θεσσαλονικης. Πιο συγκεκριμενα, για την Ιατροδικαστικη και την Ψυχιατρικη. Στην πρωτη η ομοφιφυλια αναφεροταν στο κεφαλαιο των σεξουαλικων εγκληματων και ευτυχως δε γνωριζω λεπτομερειες για το περιεχομενο γιατι με προειδοποιησε μια φιλη μου για να μη διαβασω το κεφαλαιο. Οσον αφορα το δευτερο βιβλιο, και εκεινο δεν το διαβασα για τον ιδιο λογο, την κατατασσει στις διαταραχες σεξουαλικοτητας μαζι με αλλες, οπως την παιδοφιλια και τη νεκροφιλια και αναφερει κι αλλα παρομοια «ωραια» πραγματακια. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εμεις, που υποτιθεται οτι θα ειμαστε οι αυριανοι ειδικοι, πρεπει να μαθουμε αυτα τα πραγματα και να εφαρμοζουμε τι στους «ασθενεις» αυτους;! Ηλεκτροσοκ και ψυχοφαρμακα ας πουμε; Ή να δινουμε ψυχοφαρμακα και να ειδοποιουμε την αστυνομια;! Επιτελους, ας μπει ενα οριο στη βλακεια, την ξετσιποσια και τα (επικινδυνα) κολληματα σ’ αυτη τη χωρα! Σημειωνω οτι και τα δυο βιβλια ειναι γραμμενα απο Ελληνες ιατρους καθηγητες και κυκλοφορησαν μετα το 2007… Αηδια και μισος ενιωσα εγω παντως… Τα συμπερασματα δικα σου…

    Απάντηση
  7. Χαίρεται. Είδα τη δημοσίευσή σου και ήθελα να σου απαντήσω. Καταρχήν μπράβο σου για το come out. Να είσαι περήφανη για αυτό που είσαι , ότι συνεπάγεται αυτό. Αυτό που έχει σημασία είναι να είσαι ΕΣΥ με τις όποιες επιλογές σου. Θα ήθελα να σταθώ στο κομμάτι του ψυχολόγου, καθώς φοιτήτρια ψυχολογίας είμαι και έχω μία άποψη. Ο πρώτος ψυχολόγος για μένα θεωρείται επαγγελματίας και ειδικός όσο για τον δεύτερο θα τον ταξινομούσα στη σε κατώτερη τάξη της καφετζού που ίδεα δεν έχει περί της επιστήμης. Και κάτι ακόμη: και οι ψυχολόγοι σαν όλους τους άλλους ανθρώπους είναι, φυσικά και θα υπάρξουν ομοφοφικοί μέσα σε αυτούς. Το βλέπω και από τη σχολή μου που μελλοντικοί ψυχολόγοι , ελάχιστοι και αυτό είναι το ενθαρυντικό, έχουν μια παρόμοια αντίληψη και πεποιθήσεις.
    Καλή συνέχεια εύχομαι σε αυτό το δύσκολο αγώνα της αυτοαποκάλυψης και να μην τα παρατήσεις ποτέ. Και να συνεχίσεις να στηρίζεσαι σε ανθρώπους που αποδέχονται εσένα. για όλους τους άλλους μην θυμώνεις, απλά να σκέφτεσαι ότι αυτοί χάνουν εσένα με τις όποιες επιλογές σου 🙂

    Απάντηση

Σχολιάστε

