RSS Feed

Η δικη μου ιστορια

Γεια σας, ειμαι ο Κωστας και ειμαι 20 χρονων.

(δεν το εχω και πολυ με την εκθεση να ξερετε (χαχαχα))

Απο το δημοτικο ειχα και εγω τα προβληματα μου και οικογενειακα και σωματικα!
Ειχα Φιμωση και εκανα ενα χειρουργειο και 2 επεμβασεις πανω σε αυτο… παντα νομιζα πως ειχα προβλημα με το μοριο μου (χαχαχα) και οτι ποτε δεν θα ικανοποιουσα κανενα σωμα και δεν θα ειχα καμια προβολη της ηδονης!
Στους περισσοτερους αντρες το γυμνασιο ειναι μια εποχη που πειραματιζεσαι με τον εαυτο σου, με το σωμα σου και γενικα ψαχνεσαι!
Εγω αυτο δεν το καλαβα ποτε, συνεχεια ο μπαμπας μου και ο αδερφος μου με πριζανε για να αυτοικανοποιηθω αλλα εγω δεν ηθελα ειχα βγαλει κακο συμπερασμα για τα γεννητικα μου και δεν ηθελα να σκαλιζω πληγες! Με κοροιδευαν και οι δυο που δεν ημουν σαν και αυτους.
Δεν ξερω γιατι αλλα το εκαναν και καθε φορα που το εκαναν με πληγωνε και περισσοτερο ποτε δεν μιλησα σε κανεναν παντα ημουν κλειστος. Στο γυμνασιο γενικα ημουν ενα παιδακι τιποτα αλλο δεν εμοιαζα με τους υπολοιπους που ειχαν αλλα ενδιαφεροντα (σχεσεις, φιλια, αγκαλιες) εγω ειχα στο μυαλο μου να βγω να παιξω να διασκεδαζω γενικα να περναω καλα και ευχαριστα την ωρα μου.
Το λυκειο για εμενα στην αρχη μου εμοιαζε το ιδιο βεβαια καπως πιο αμαρτωλα αλλα το ιδιο βλεπετε στην ζωη μου μπηκε το ΤΣΙΓΑΡΟ αλλα μου αρεσει ποτε δεν το εκανα απο μαγκια απο την πρωτη στιγμη μου αρεζε η γευση που ειχε και γι αυτο το εκανα και συνεχιζω να το κανω..!
Στο λυκειο αρχιζα να βγαινω πιο πολυ στην αρχη οταν αρχιζα να κανω περισσοτερους φιλους και γνωστους ολα ηταν καλα. Μετα αρχιζα να βλεπω απο τους μαγκες της πολης να με κοροιδευουν γενικα για το πως ειμαι, πως κουνιεμαι, τι σωμα εχω, πως περπαταω κτλ
Δεν τρομαξα απλα αρχιζα να αναρωτιεμαι αν οντως ισχυουν τα λογια που λενε δεν μπορουσα να το καταλαβω οτι με ελεγαν GAY γιατι οντως δεν μου αρεζαν οι αντρες απλα δεν ειχα ενδιαφεροντα γενικα για το κρεβατι μου αφου δεν ειχα νιωσει ποτε αλλον ιδρωτα πανω στο σωμα μου απλα ακουγα και μονο! Σχεσεις υπηρχαν στην ζωη μου απο το γυμνασιο κι ολας αλλα δεν προχωρησαν ποτε οποτε πηγαινε εκει η κουβεντα παντα το αποφευγα δεν μου αρεζε να μιλαω για τετοια θεματα εγω το μονο που ηθελα και θελω ειναι να περναω καλα και να μην στεναχωριεμαι.
Με μια απο αυτες τις κοπελες που ειχα σχεση στην 1η λυκειου προχωρησε το θεμα αλλα δεν ενθουσιαστηκα γενικα δεν μου αρεσε καθολου (η πρωτη σκεψη στο μυαλο μου που ηρθε ηταν «αυτο ειναι το σεξ?») εαν σκεφτειτε δεν ειχα αυτοικανοποιηθει μονος ποτε πρωτα βρεθηκα σε συνουσια και μετα σε αυνανισμο…
Επειτα ηρθαν και αλλες σχεσεις στην ζωη μου αλλα και παλι ημουν κλειστος δεν με ενοιαζε να ερωτευθω να αγαπηθω αλλα να περναω και να περναει καλα τιποτα αλλο…. παντα ειχα κλειστη την καρδια μου και τα συναισθηματα μου μεχρι και τωρα δεν θελω να νιωσω 50 φορες ερωτευμενος αλλα 1 και καλη…. και ας την πατησω τουλαχιστον θα μαθω πως ειναι!
Αρχισα να πειραματιζομαι πλεον με το σωμα μου και μαθαινα καινουρια πραγματα και μου αρεζε. Στην προ-τελευταια σχεση που ειχα ημουν ευχαριστημενος και ενιωθα πραγματα γι αυτην οχι οπως τις αλλες αλλα δεν το εβλεπε το μονο που ηθελε η κοπελα ηταν μια κουκλα να την βλεπει καθημερινα να με θαυμαζει την ομορφια μου… εεεε δεν γινεται ετσι ομως εγω δεν μπορω καθημερινα να βγαινουμε και να καθομαστε και να με κοιταει ουτε να μιλαει ουτε τιποτα! Στο κρεβατι μονος μου εκανα δουλεια απο την πλευρα της τιποτα εκει ηταν το πρωτο ταρακουνημα….
Απο εκει και μετα αρχισα να βλεπω τα πραγματα αλλιως Χωρισα και ησυχασα απο την μια απο την αλλη βρεθηκα αλλου αρχισα να σκευτομαι γιατι με λενε GAY οντως ισχυει κατι τετοιο? και αν ισχυει γιατι να μην το ξερω? Αρχισα να πειραματιζομαι με αντρες μεσω βιντεο (καταλαβαινετε) αλλα και παλι δεν καταλαβαινα κατι το μονο που ενιωθα ειναι να ικανοποιω τον εαυτο μου κανεναν και τιποτα αλλο μονο για ευχαριστηση μου!
Μεχρι τα 19 μου κανεις δεν ηξερε τιποτα για εμενα δεν ημουν ατομο που θα ξεστομιζα ετσι ευκολα αυτο το θεμα γιατι ξερω οτι δεν θα το επαιρναν ετσι οπως το πηρα και εγω..
Και ναι μιλησα σε εναν φιλο μου του εξηγησα και ειδα οτι ολα ηταν καθαρα και πλεον ειχα σε καποιον να μιλησω και να εκφραστω! Ποτε μου δεν ειχα υπερβολη μεσα μου απλα ελεγα και λεω οτι θελω να δοκιμασω πως ειναι να δεχεσαι και οχι να δινεις! και αυτο πιστευω ακομη γιατι δεν εχω κανει ποτε τιποτα με αντρα απλα το φανταζομαι………
Γενικα η ζωη ειναι δυσκολη πιστευω εαν δεν την κανεις οπως θελεις εσυ με τα δικα σου ματια.. εγω την αφησα πολυ αφησα να με κοροιδευουν να με πιανουν στο στομα τους ενω δεν ξερουν για εμενα και εκτος απο αυτο εδω καλα καλα δεν ξερω εγω για εμενα εσεις πως ξερετε? ποτε δεν το καταλαβα αυτο
Πλεον εχω μιλησει σε καποιους φιλους μου και με εχουν καταλαβει και δεν εχουν προβλημα που θελω να παρεβρισκομαι και με τα 2 φυλα.
Ειχα κανει μια συζητηση με την μαμα μου πριν κατι χρονια και μου ειπε γενικα να προσεχω να μην μου κανουν τιποτα και ειναι κακο πραγμα ξερετε ! Απο την πρωτη στιγμη που καταλαβα για εμενα τι ηθελα ηξερα οτι δεν θα εχω κανεναν διπλα μου παρα μονο τον εαυτο μου. Σιγα μην της αρεζε της μαμας μου αυτο το πραγμα και ουτε που θα το καταλαβει δεν ειμαι θυληπρεπεις ειμαι αρρενωπος και δεν θα το καταλαβει ποτε και ποτε δεν θα της πω τι με βασανιζει τοσο καιρο.. στην ουσια στο κρεβατι μου γινεται οχι στο δικο της!
Δεν ξερω εαν βοηθησα καθολου εσας παντως σιγουρα βοηθησα εμενα να βγαλω καποια πραγματα για εμενα αν οχι ολα σιγουρα καποια!
Σας ευχαριστω
Σχολιάστε

